Šerpe „Metalca” u „Volmartu”

Bez autora
Mar 15 2011

Kompanija „Metalac” iz Gornjeg Milanovca zakucala je na vrata najvećeg diskontnog lanca na svetu, američkog „Volmarta”. To je glavni rezultat učešća ove firme na upravo završenom Međunarodnom sajmu za dom i kuhinju održanom u Čikagu. Posuđe iz Srbije privuklo je pažnju ljudi „Volmarta” koji u SAD i svetu ima ukupno 8.500 diskontnih megamarketa i godišnji promet od 400 milijardi dolara. „Metalac” je preko svoje američke firme stupio u kontakt sa ljudima koji su nekada radili za „Volmart”, a sada su njihovi dobavljači. Oni su ih povezali sa menadžmentom „Volmarta”, sa kojim su se susreli na sajmu u Čukagu i razmenili informacije.

Šerpe „Metalca” u „Volmartu”Kompanija „Metalac” iz Gornjeg Milanovca zakucala je na vrata najvećeg diskontnog lanca na svetu, američkog „Volmarta”.

To je glavni rezultat učešća ove firme na upravo završenom Međunarodnom sajmu za dom i kuhinju održanom u Čikagu.

Kako nam je rekao generalni direktor Petrašin Jakovljević, posuđe iz Srbije privuklo je pažnju ljudi „Volmarta” koji u SAD i svetu ima ukupno 8.500 diskontnih megamarketa i godišnji promet od 400 milijardi dolara.

„Metalac” je preko svoje američke firme stupio u kontakt sa ljudima koji su nekada radili za „Volmart”, a sada su njihovi dobavljači. Oni su ih povezali sa menadžmentom „Volmarta”, sa kojim su se susreli na sajmu u Čukagu i razmenili informacije.

– Da bi uopšte razmišljali o saradnji moramo najpre da se legitimišemo. Poslaćemo im sertifikate, finansijske i revizorske izveštaje i obavestiti ih koje kapacitete možemo da im stavimo na raspolaganje. Tek ako pozitivno odgovore u sledećoj fazi nas očekuju razgovori o asortimanu robe i cenama – kaže Petrašin Jakovljević, direktor „Metalca”.

Predstavnici ove srpske kompanije imali su niz značajnih sastanaka i sa manje poznatim, ali ozbiljnim firmama koje se bave kataloškom i internet prodajom.

– Sa „Old ričom” , koji ima katalošku prodaju, razgovarali smo da na ovaj način distribuiramo jednu potpuno novu robnu marku. Ako se dobro osmisli, internet prodaja može da bude fantastična. Verujem da ćemo uspeti da realizujemo bar neki od poslova o kojima smo razgovarali. Ali je još rano za bilo kakve prognoze. Imali smo kvalitetne kontakte i predstoji detaljna provera naših mogućnosti i boniteta od strane Volmarta, rekao nam je Petrašinović, napominjući da su šanse „Metalca” na najkonkurentnijem tržištu na svetu pre svega u kategoriji emajliranog posuđa.

„Metalac” je prošle godine u SAD, sa američkim biznismenom srpskog porekla Bo Draževićem osnovao zajedničku firmu „Metalac SAD”, sa kojom je ostvaren promet od oko 600.000 dolara. Ambicija je da se ove godine, mimo eventualne realizacije planova sa „Volmartom”, dobaci do milion dolara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik